新版巴士阿叔(E34回鄉探花版)



阿叔:呢架車話唔俾你食煙之嘛 冇話唔俾你飲野嫁嘛
我雖然係飲啤酒啫 佢有冇立例話唔俾你飲含有酒精成份o既野呀...阿師兄~

四眼仔:你咪唔好汁番起佢囉

阿叔:我實汁嫁 你放心

四眼仔:咁得啦 冇野囉

阿叔:我覺得你係好撚on9呀

四眼仔:咁你咪唔好汁番起佢囉 你要繼續dum就

阿叔:我一定係汁

四眼仔:哦...咁得啦

阿叔:你放心 我幢起隻腳上黎呢 意識即係話呢我覺得我自己坐係度就好安心 就係咁簡單#%#$%#^........

四眼仔:即係好多人逼你嫁啦?

阿叔:唔係~得 你上網囉 唔緊要嫁 你可以上網嫁
我同你講 我落黎就遊戲人間o既 你就志在你份人工嫁啫 唔通你塔飛機呀?
咪話我話呀 我志在落黎遊戲人間嫁咋
不過我就悶得滯 加上你個d咁on居o既人係度同我玩喎
嘩~咁就仲好呀 過癮呀
咁...er過癮啦
你知唔知我一日係屋企睇電視睇幾多個鐘頭呀?
唔係~對大d對大d...
十點鐘訓醒覺起身睇到凌晨~~~!連汁都撈埋嫁
果d生活 你有冇試過呀?
我我我...而家係度停緊牌嫁 你知唔知呀?
我落黎係呃兩餐嫁咋 呃兩餐我係搵...搵我自己個"秋票"嫁洗用咋
因為我平時呢 我搵一萬我就俾九千我老婆嫁
你得唔得呀?我問番你轉頭 你得唔得呀?
係男人o既你就答...答聲我 你唔答我即係證明你唔係男人 我同你講
我搵一萬可以俾九千蚊番...番屋企嫁 你得唔得呀?
拿~呢個姐姐都忍唔住啦 得唔得呀?
我而家落黎係搞搞陣嫁咋 係搵...係呃錢嫁咋
求其有糧出 我做一個月出到糧 跟住我就去消費嫁啦
我唔係好似你咁鈍嫁 醒d啦 都唔撚咁
我未見過d乘客好似你咁執著嫁
我同你講 架巴士你嫁?
你問下有冇d塔慣巴士果d呀
我劈低係地下 只不過係暫時放低咋
下~我落車一定會"立"埋佢走嫁
四眼佬~我同你講啦 我個look行出黎仲young過你啦 你個年紀一定後生過我
你睇你個樣幾撚on9 你都好意思坐係度o既?真係唔屌過你都唔撚醒 (向四眼仔揮手)
幾撚開心呀你睇下佢
嗄!~開唔開心呀~開心呀呢~
我相信你d仔女都結哂婚啦 下話

四眼仔:慳番d啦 阿叔

阿叔:阿叔?你大我大呀?一定我大過你啦 但係講個look呀 行...行出黎媾女 你er輸蝕過我
我同你講

四眼仔:照下塊鏡啦 慳呀番d啦

阿叔:你唔好同我講咁多野呀 我同你講 你係唔夠我黎嫁
你係唔夠我黎嫁 你地果d呢 就剩係適宜幢係度示威咋
我唔會同...同你幢係度示威
我剩係識得去搵錢 講咩啫
你番屋企去攝高個枕頭諗下野啦
我都唔知你老婆點教你嫁
你夠僵就dup我一鎚 岩岩呀?
我都廢事同你係度嘈
小弟~就黎有事要走先啦

四眼仔:喂~唔好走咁快啦 過多幾個站就到差館囉

阿叔:呢d叫做on居青年呀 姐姐~

四眼仔:做咩走得咁快啫 過多幾個站就係差館黎喎

阿叔:我未夠站呀

四眼仔:夠膽你陪我去

阿叔:我做咩事陪你去

四眼仔:你睇我送唔送你入差館

阿叔:我因咩事要陪你去啫

四眼仔:你夠膽就陪我去囉 夠膽就...

阿叔:拿~你唔好大我呀 你再大我就發...

四眼仔:你夠膽就陪我去啦

阿叔:你再大我我就發顛嫁

四眼仔:係呀係呀~好驚呀~打我啦

阿叔:我唔會打你

四眼仔:預你唔敢呀~咁得啦~慳d慳d

阿叔:拿~如果有差人係度 你話講隻揪
我一定揪贏你
四眼佬 咪話我話
我一定揪贏你呀 屌你老母呀而家

四眼仔:你有撚咩?拎出黎睇下呀?好驚呀~

阿叔:你同我講乜撚野呀

四眼仔:你有咩?

阿叔:有冇關你撚事呀而家有冇撚

四眼仔:你話屌我老母呀嘛 拎出黎屌下先得嫁

阿叔:你係男人o既就行出黎 同我拆

四眼仔:我行出黎?你夠膽咪落車囉

阿叔:做埋哂d屎忽鬼野係度攝影 攝乜撚野呀

四眼仔:無所謂嫁 拿~我都係呢個站落

阿叔:你呢個站落啫 我唔係呢個站落

四眼仔:嘩~連鐘都禁埋都唔係呀?陰公囉~你唔好咁驚先得嫁

阿叔:食屎啦~番去訓啦

仲有其它阿叔:

沒有留言:

發佈留言



.