港女大戰美心師父



from YouTube: 快餐店亞叔




from YouTube : 師父己被美心炒左,要求美心請返呢個燒味呀叔!

轉貼: (事發經過)

你地自己評下理....
其實果日我係後面睇戲
我係隔離等緊外賣
個女仔似係24,25歲既ol黎
同行有幾個朋友
原因係個女仔買四寶飯
但個師父就俾左個無乜肉既雞胸
咁個女仔就話要換
咁師父照換喇,之後又話叉燒太少
照住佢又嘈唔知邊樣野
後尾個師父好勞嘈咁話:不如你講你仲想要咩,等我一次過俾晒你
跟住個女仔就話:你當我貪你d野呀?係你俾d唔靚既野我先叫你換
其實成件事就係個女仔以為個師父當佢乞兒,而個師父唔想個女仔再煩先咁講



轉貼: 講起我就扯火啦

我亞叔一路都在中上環一間快餐做燒味部
間快餐店有好多有錢人同名人幫襯
做了很多年,已經是 senior
咁多年黎都好俾心機做,經理亦好 like 佢
因為收入不錯又隱定,亞叔原本諗住同拍拖多年既 gf 結婚


咁多年黎我亞叔好少俾人投訴
而且同好多大客既關係都唔錯
前排 X 小姐去過我亞叔間店幫襯
不過 serve 佢既不是我亞叔,但佢一買就買左好多燒味㗎


過左個幾星期,佢又再去食叉燒
上次 serve 果個 Day-off , 咁我亞叔就頂上 serve 佢
開頭已經好有禮貌切燒味俾佢, 仲話切多兩件比佢
佢就無乜反應,望一望另一堆客
果堆客係大陸人,三至四個,講野好大聲
X 小姐就同我亞叔講話可唔可以 hold 張惜@陣
等佢食飯

我亞叔同我講,佢公司一向唔俾佢地咁做
驚做壞個頭,除非真係有乜大人物,好多記者好混亂先可以咁做
但佢見到 X 小姐黑口黑面,都識做話打電話去問一問經理
經理梗係話唔得啦,最多切多兩舊叉燒給她


咁 X 小姐就發老脾,鬧到我亞叔一面屁
d說話勁難聽,又話自己買燒味錢多過我亞叔搵幾年既錢
我亞叔都唔敢得罪佢,一味道歉

跟住 X 小姐就走左人,亞叔就同經理備案
經理了解左情況就無再追問

過左兩日佢接到經理電話話收到 complaint
話有人投訴佢態度唔好,唔理顧客感受
公司 policy 一向唔話俾佢地知係邊次事件
我亞叔估黎估去都淨係得失過 X 小姐一人
總之俾經理話左兩句


又過幾日, X 小姐又黎
這次和件狗公男友一齊,但好在成店都無其他客
我亞叔怕又惹事,叫左個 junior 過去切叉燒比佢
點知條狗公男友係要點番我亞叔切叉燒比佢.


根住 X 小姐就玩野,話個六寶飯雞胸冇肉 , 叉燒又少
迫亞叔送多一碟油菜比 X 小姐,我亞叔雖然知公司唔俾咁做,
但怕左佢,唯有照做
點知佢話 " 呢度係香港,仲話要將件事放上 you tube "
我亞叔終於認唔住_ _佢,其實唔可以咁做
(根本明知她玩野啦.....)
跟住 X 小姐話我亞叔失禮 , 但自己又係咁講粗口
跟住佢條男友狗公就鬧我亞叔話"你講乜" , 多薑就出?"
跟我亞叔就話你 on _ 㗎 , 做乜要比個名你 , 但佢照鬧
鬧左十幾分鐘
d 同事見咁幫手,又照鬧
最終打俾經理備案

之後連收兩封 warning letter
早兩日接埋大信封
咁就俾人炒左



大家幫忙轉貼,公開事實的真相....

因為見到個多轉post話見過程的人,的失實報導,所以幫手講清楚整件事既過程.人地美心只有六寶無四寶的,六寶係有雞不過只係 雪藏脾

4 月18日星期五,當晚港女同佢男友二人一齊同上環美心買飯食,港女只定要買叉燒墨魚飯,但人地美心d墨魚只跟六竇飯,條港女發哂爛渣話一定要,仲要叉燒分 開上,咁人地經理剛剛見到,咁就同收銀講比個客,咁個收銀收左錢後再問多句請問墨魚需要一齊分開上嗎 ?,條港女就發皮四話要投訴收銀同經理,之後經理安撫左佢後,通知水吧小心個臭四,點知阿師傅唔記分開上,咁個臭四罵師傅,師傅嬲嬲地講左句粗口,之後就 係網上果段啦,後面其實仲有係個臭四cut左,條賤人後玩到報哂警,果晚個師傅就比人炒左啦!



快餐店阿叔hit爆 (蘋果日報 4月27日 終於報導「快餐店阿叔」)

繼 「 巴士阿叔 」 紅遍網絡世界後 , 近日「 快餐店阿叔 」 同具 爭 議 ; 八天內超過 10 萬次點擊率 , 還激發起 「 抵制該快餐店 」 行 動 , 更起哄要當事人出來交代事件 , 風頭媲美奧運 。
有關片段上載於 Youtube , 畫面中似是 快餐店燒味部 , 一把女聲跟燒味廚師對罵 , 但內容以 聲為主 , 對方不多回應 。 片 段播出後 , 各大討論區爭相出帖 , 大部份聲援快餐店阿叔 、 力 「 港女好野蠻 、 欺 人 太 甚 ! 」 網友質疑有預謀 , 「 帶 DV去買飯 , 左挑右剔 , 仲放上網, 明顯有心挑 釁 ! 廚師最蝕章係講粗口 , 俾人入到位 ! 」
網上群情洶湧 , 有人聲稱認識當 事人 、 有人認是目擊者 ; 更有指廚師因此而被炒 , 幾百網民 、 眾說紛紜 ; 有人電郵 至該店求情 : 「 條片斷章取義 、 對員工唔公平 ; 希望再請番佢 , 雖然顧客至上但好 多人無理取鬧 …… 」 網上更有公投 , 大比數認定女方錯 。

10秒仇視眼光
然而亦有別論 , 「 對顧客怒睥10秒仇視眼光 , 顧客能接受嗎 ? 有雙 方 , 我去親人都冇禮貌, 唔鍾意去度 …… 」

不過 , 還是這網民一語道破 : 「 一飯成名 , 真厲害 ! 勁過富豪飯局 ! 」



一人一信撐呀叔!(4月27日 )

pr@maxims com hk
美心電郵地址,
請一人一信撐呀叔!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

敬啟者:

近日網路出現一則關於一名香港女子將自己與 貴公司燒味部員工爭執的場面拍下並上載至網上影片分享網站YOUTUBE的事件,事件已引起很多香港市民關注。

我認為,該名燒味部員工的專長是用刀的技藝,而非應付橫蠻無理、刁蠻任性的顧客,故此對於該員工一時意氣而失言表示體諒,故希望 貴公司盡早公開宣布該員工復職,這正正表現出 貴公司貴為快餐業的翹楚所應抱有的海量,亦能對員工表示公司的支持和關顧,振奮 貴公司上下員工的士氣。

我在此表明,我在知悉該員工復職之前暫時不XXXX。

敬希該員工盡快復職,謝謝。

此致
美心快餐眾高層。

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


快餐阿叔沒被炒 (蘋果日報 4月29日)

Youtube 「 快餐店阿叔 」 短片吸引逾10萬次點擊率 , 是近來熱播的港產短片 。 有網民指片只 「 聲演 」 的港女 , 擺明有備而來挑釁該名在其中一間美心快餐店燒味部工作的燒味師傅 , 才令他爆粗還擊 , 因 此在網上有傳他事後被解僱後 , 網民紛紛電郵至美心為他求情 。

美心發言人昨日回應表示 , 該名師傅沒有被炒 , 只是被調到另一間分店工作 , 他也沒有被減薪或降級 。 發言人說 , 公司有指引導員工如何面對顧客 , 當中列明一定不可以說粗口和動氣 。

帶同DV機到該分店的該名港女顧客 , 在過程中十分無禮 , 原本是想玩該名燒味師傅, 結果反被一眾網民斥 責野蠻 、 欺人太甚 , 因此在各討論區湧現支持該師傅的留言。




16 則留言:

  1. 1.我不知道美心是否因為x小姐的投訴而炒燒味師傅,如果對於客人有備而來的挑釁行為,是否應該特別處理.如果美心屈服於這些蠻橫無理的客人而將自己的員工當作犧牲品,對於打工仔沒有安全感.

    2.難為x小姐大大聲話這裡是香港,如果香港人好像她這樣蠻橫無理,無事惹火頭(有無有人拿起Cam去快餐店拍食飯),這個便不再是個和諧的社會.或者她籍此想一夜成名,這個目的已達,但以人家飯碗作賭注,這次玩得非常過火,被全城人辱罵.

    回覆刪除
  2. 呢個港女係人渣,妳以為將人地擺上網妳就啱哂呀?妳點解唔諗吓人地嘅飯碗呢?
    妳擺明就係有備而嚟.擺明玩嘢.正人渣.

    回覆刪除
  3. ***************
    正人渣 !
    勁卑鄙 !
    超殘格 !

    (我指的是呢個港女)

    回覆刪除
  4. 條女如果對產品有報投訴,應該直接同絰經理傾.你同個燒味師父講佢一定話唔到事.再講經理人工應該高過燒味師父,要出氣都係搵經理.一分錢一分貨.......自己要EQ高D

    回覆刪除
  5. x小姐食屎啦
    你老斗老母係邊到做野呀
    我又好似你咁做
    你老斗老母又點諗
    香港就多咗你d人渣

    回覆刪除
  6. "樹欲靜而風不熄, 子欲養而親不在" 短片中的港女, 請你收手啦, 甘X得閑拍片, 留番啲時間照顧家中父母喇, 天理循環, 會報應.

    回覆刪除
  7. 呢個女人係咪痴x線架,一睇就知佢有x問題,
    佢真係好x無聊呀,以為自己大x晒咁樣.
    個腦有d問題架.咁少既事.以為自己委屈咁.
    將d野放上網,根本唔知自己唔啱,
    啱啦,而家公審佢,大家都覺得佢唔係人,係人渣,渣中之宰,宰中之霸,至霸都係你.等天収啦!

    回覆刪除
  8. 有冇人知呢個港女邊到做野。

    回覆刪除
  9. 港女眼中只有錢,錢,錢!
    只要你要錢,她便受你追,不管你有多老,多醜,多冇人品,也不要緊.
    錢才是她們唯一的愛人!!!
    她們愛錢重要過任何的一切!

    回覆刪除
  10. 港女眼中只有錢,錢,錢!
    只要你要錢,她便受你追,不管你有多老,多醜,多冇人品,也不要緊.
    錢才是她們唯一的愛人!!!
    她們愛錢重要過任何的一切!

    回覆刪除
  11. 港女眼中只有錢,錢,錢!
    只要你要錢,她便受你追,不管你有多老,多醜,多冇人品,也不要緊.
    錢才是她們唯一的愛人!!!
    她們愛錢重要過任何的一切!

    回覆刪除
  12. 港女可能是全亞洲最惡,最貪錢的女人.
    中國女孩,台灣女孩很溫柔又可愛.
    港女貪錢,惡死,小家,脾氣又壞!
    不相信回去深圳看看比較便知曉

    回覆刪除
  13. 一句講晒,X小姐不知所謂。點解咁多港女係咁? 佢地身在福中不知福,佢D野蠻行為真係掉盡香港人臉,持著自己係客人以為大晒,你估拍片放上Youtube你就係啱晒架啦?? 你只係比人睇到真相, 明眼人一睇就知誰是誰非,公道自在人心,你地睇著丫,條八婆一定有報應!!

    回覆刪除
  14. 以條港女真係人渣中既人渣!!!!

    回覆刪除
  15. 以條港女真係人渣中既人渣!!!!

    回覆刪除
  16. 果條港女簡直無理取鬧
    如果唔系佢死都要食墨魚
    個呀叔就唔洗咁慘la

    回覆刪除



.