冷血港女JoJo大起底

英文名 = jojo

寵物:

波子, 男, 2005年9月13日出生, 重點白色長毛波斯貓, 性格高傲, 愛眼啤啤, 大佬性格, 細膽, 孤僻.


吱喳, 男, 2005年12日8日出生, 重點白色美國短毛貓, 性格隨和, 有禮, 極親主人, 卒於 2006年10月19日


布淋, 男, 估計 2006年9月出生, 家中親善大使, 刷鞋仔, 牆頭草性格



輝輝, 男, 2000年出生, 愛吃貪睡, 非一般嬌嗲



水晶, 女, 估計 2006年10月出生, 性格怕事, 細膽, 友善



斑比, 女, 估計 2006年7月出生, 愛纏著主人, 貓媽性格, 愛照顧其他貓



Dicky, 男, 2007年5月8日出生, 友善, 愛玩, 愛吃美味的食物



近日, 不斷的迫自己食野! 吃足三餐! 有食, 但係量唔多, 夜晚, 始終都係訓唔到, 唔眼訓. 每晚 11 點左右, 我就會 " 第一爆" 12點幾散左, 我尋晚就打比華華傾計, 傾到1點3, 我出去 "第二爆" 爆完打比小may傾左一個鐘, 結果又是傻狗狗自己發呆, 到 6 點先訓得著. 今早原來黑色暴雨, 我竟然唔知, 返到有線大堂先知自己做左傻仔.

荃灣有線大廈, 人工萬幾蚊. 佢條前仔叫 dicky, 隻狗都係

佢養而家隻狗既原因, 只不過係因為佢鐘意一個男仔, 就將隻狗個名改到同果個男仔一樣叫 dicky, 佢而家虐待佢隻狗, 係因為條仔唔再 so 佢 !!

2007年4月, 我們之間已沒有聯絡, 那時我想起, 他曾說, 小時候過得不快樂, 爸媽都上班去, 沒人陪他, 只有小狗, 小狗死後一想起就哭, 事隔10年有些時候也會夢見小狗, 可是我應沒法養狗啦, 因為已有貓. 我心裡咕嚕, 養狗真是這麼好嗎??
沒錯, 那刻我已擁有五隻貓, 因為他這番話, 我決心養一隻狗, 選擇一種一望上去好型, 好英的品種, 什麼名字好? 取名與這男孩一樣!!
2007年, 我很忙, 我不斷收貓, 餵貓, 再養狗, 我沒有空再掛念你了. 如上年6月, 在深夜, 我發給你的 sms 一樣, 我不斷的收貓, 救貓, 再決意養一隻狗, 取名與你一樣, 因為不想令自己有時間想著你, 怎樣也好, 我會養好呢隻狗.

只不過 !!

為了這人我願放棄自己所有貓狗. 如果他需要! 如果有天你覺得很累, 你還有我.. 不撚知所謂 !!

居處 : 元朗大樹下 估計村屋底層

應 Trainer 阿 Sir 之教導, 狗狗要散步後才可以吃飯,
不過如果按健康來講, 對腸胃, 對消化系統好一日兩餐, 好過一餐
即係話如果我要一日比兩餐, 就要散步兩次, 即係訓少好多....
結論: 都係一日一餐算.
如果我隻肯食普通狗糧就無所謂呀! 又一個不撚知所謂 !!

咬我,重罰
困一星期,無飯開,呢次認真,因為我隻手真係好痛
再係咁下去呢隻狗唔要得
食魚肉菜,呢世都無,狗糧,食就食,唔食去死
由佢咬我果一刻,我覺得呢隻狗啪左佢都唔可惜!而且應該啪,如果唔係我,佢有今日咩?一直以來咁錫佢係多餘既,無性既
好有陰影,唔想再見到佢


這一年,我自己也變了很多,過去什麼事也忍讓他,咬爛什麼東西也算算算,現在我狠心得買個籠回來,上班前把他困著,不能再任由他錯下去,拎走家中所有傢具來避他的口!不乖不吃狗糧,散步都無得出,倒瀉水禁他水等佢乾渴一整天,揀食不吃糧的話,水兜都拎起佢,無水無糧加困籠,一想發惡一張 sofa 車埋去,出外想發惡一腳伸埋去!今天我這樣狠心的對待他,一切皆因過去的錯誤而起.


今晚愈諗愈勞氣, 晚上更覺得心灰意冷
我喊晒口同隻狗講:[ 養你好辛苦, 我唔識再養你, 養你究竟為左乜? 同你出去玩, 唔出去既話一日同你出公園三次, 為咩? 想你開心, 你就玩野走佬, 你唔鍾意食狗糧, 我整野比你食, 撈左 D 狗糧, 你又唔食, 搞到宜家咁肉酸, 好啦, 同你睇醫生, 開左藥比你食, 你又係玩野, 點都唔肯食糧, 係要食 D 垃圾, 你係唔係鍾意食雞脾, 我聽日買兩隻比你食, 食完你走啦, 我唔想再養你, 貓貓乖你好多, 佢地無好野食架, 得你有咋, 佢地全部出晒來眼望望, 我都無分你果 D 野食比佢地, 但係你就揀, 心靚唔好就整爛屋企 D 野, 一係就周圍柯尿, 你走囉, 以後日日起街大把好野食, 大把狗同你玩, 以後唔駛比人綁住, 你走左會好開心, 有得周圍玩, 呢度唔好, D 野好難食, 你鍾意食小食丫嘛! 比晒你, 快 D 食丫, 食完你走啦! ]
我倒左幾包小食起地下, 佢一粒都唔敢食, 忍左好耐, 先食左兩粒, 我打開個門, 叫佢走, 佢唔敢走, 縮埋一邊! 郁都唔敢郁.
起呢個時間, 所有睡夢中的貓貓, 走晒出來, 眼定定望住我同隻狗, 有一兩隻喵喵叫.

仆街丫, 唔理咁多, 屎都滾埋, 一地拖打落佢度, 打左10下左右開始 E 牙, E 牙一地拖塞落佢個死人口度, 睇佢仲敢唔敢 E 牙........
勞氣到爆, 火到乜都唔記得晒! 激死, 真係激到病多幾錢重, 明明有時間都唔放狗, 話之佢呀! 真係把火

有關文章:

1 則留言:



.