冷血港女吸塵機吸咀狂插Husky狗



轉貼: 迷爆生活 - Blog - DICKY - Yahoo! BLOG http://hk.myblog.yahoo.com/kk-952/article?mid=2198

我一直都唔鍾意自己個權骨咁高, 肥果時都仲好 d , 宜家真係好肉酸


近日仍是沈迷我的黐迷迷生活! 尋日老細見到我, 望住我個樣, 佢黑起個面望住我.

星期一晚上索埋最後的, 諗住再過普通生活, 點知發覺自己好不開心.

星期二晚上小倫打來, 話 READY, 即刻比錢, 唔好講笑. 今晚有排玩...

我好肯定輝輝在家, 近日兩隻狗, 會唔知點解夜晚吠叫, 例行工事撲空氣, 尋晚我自己訓起床自閉, 布淋竟然無啦啦一爪爪落我個面度, 眼皮上宜家有一條血癢, 好唔明點解布淋果個時候竟無啦啦出爪, 我又竟然中招, 我諗會唔會係輝輝叫佢唔好霸住個位

近日唔知點解, 連阿大聲都會入房訓, 我估, 係因為輝輝起房.

夜晚, 無論我有無索, 我都係訓唔到, 我諗到的方法就是一係食藥, 一係由佢.

唔訓就算, 我一日平均只係訓3個鐘. 早上食到早餐, lunch 唔係食, 食晚食好少份量, 我已經 try my best.

瘦到見到自己都覺得肉酸! 呢種日子究竟幾時先完..??

有人問我, 係唔係需要去到咁盡?

其實問心講, 我可以 keep 住本來個 " 朋友關係 "

但諗真 d , 或者呢件事遲早都會發生, 都 keep 左2年, 係唔係仲要 last 耐 d ?? 圍繞身邊已六百天, 真係有六百日, 兩年了, 夠未呀究竟?

根本都無意思. 其實我真係唔多明, 點解呢個世界 d 人自私得咁恐怖?

頭先我睇番自己的 SMS, 原來我上星期有一個 SMS 睇漏左, 竟然係有人話本來我無乜野唔好, 只係某人唔想, 但係我呢幾日做的事令佢覺得自己沒錯.

無錯, 佢從來都無錯添, 係我錯丫嘛! 多撚餘! 我好憎人同我講廢話, 不如佢講就算我幾好都唔會要我呢句先岩聽. 廢話, 藉口, 咁客氣呀乜?? 一句到尾係就係; 唔係就柒啦, 駛乜咁多垃圾說話! 唔鍾意未唔鍾意囉, 我唔駛死的, 無謂咁多假仁假義的話, 乜野我理你感受, 乜野唔知點講, 唔好話你自撚私.

友人問我會唔會野蠻左少少? 踝落人公司鬧, 人地真係咩面都無晒, 如何如何..... 唔得咩? 我份人就係咁衰, 未當比佢睇清楚我份人囉, 我份人其實係好衰, 去得好盡, 當日, 我點樣對佢好? 佢又點樣全部照單全收, 呢 D 我全部都記得, 我付出之時付出得盡, 收既一日都收得盡. 就當我衰. 反正呢個人對佢好無 Q 用, 對佢衰 D 係岩架

近日懷疑隻狗知道自己仆街, 佢自己知自己事, 起屋企, 真係好乖好乖

我好多時八點已經返左屋企, 但係半眼都唔會望佢, 有時間都唔放狗, 由佢起個籠度, 12點先放佢出來吃糧, 食得我滿意既, 可以起廳行下, 同七喜玩一陣, 食得令我不滿既, 唔該即刻死番入籠, 第二晚半夜兩點先再開飯, 佢試過全日只出來15分鐘, 如果起廳亂柯尿之類, 打撚到仆街, 點打撚到仆街法呢?



是用吸塵機支鋼吸咀隔著個籠狂插佢, 佢愈叫我愈大力, 打到我自己無力得先收手, 佢想發我圍 E 牙既, 一支野插落佢個口度, 兜鼻兜口插埋去數十下, 未睇下佢敢唔敢再向我 E 牙囉. 再收埋佢支水收埋一日, 做錯事, 令主人不滿, 後果就係打撚到佢嘔, 加上起30度既天氣下水都無一滴, 佢宜家終於都知自己是狗了.

我殘忍嗎? 見人見智罷了, 好過背面比人話無家教. 唔比 D 苦佢受下, 一隻狗, 佢唔會珍惜主人, 珍惜屋企, 珍惜食物, 佢都食得黃米多.



早兩日條友仔為左一個冬甩玩具好細聲咁 WOO 左我一聲, 好丫, 即刻開佢波, 唔好講笑. WOO 主人, E 牙, 有無搞撚錯??



另外仲諗到一樣野, 但係一d眉目都無, 費事講住.

支持我呢個諗法既原因係, 反正自己無人無物, 大不了只得一班貓狗, 大不了我有乜野事, 佢地仲有大把日子, 就算大吉利是我死鬼左, 佢地都可以有另一個主人, 另一個天地!

反正我手中沒掌握任何人的未來, 別人的未來我可輸不起

但是, 我自己不介意冒險! 我還有什麼是輸不起的呢??

我最錫的輝輝死了, 我最愛最愛的人這樣待我. 我覺得, 另外的什麼都不要緊...











http://hk.myblog.yahoo.com/kk-952/article?mid=2182

佢養而家隻狗既原因, 只不過係因為佢鐘意一個男仔, 就將隻狗個名改到同果個男仔一樣叫 dicky, 佢而家虐待佢隻狗, 係因為條仔唔再 so 佢 !!


2007年4月, 我們之間已沒有聯絡, 那時我想起, 他曾說, 小時候過得不快樂, 爸媽都上班去, 沒人陪他, 只有小狗, 小狗死後一想起就哭, 事隔10年有些時候也會夢見小狗, 可是我應沒法養狗啦, 因為已有貓. 我心裡咕嚕, 養狗真是這麼好嗎??
沒錯, 那刻我已擁有五隻貓, 因為他這番話, 我決心養一隻狗, 選擇一種一望上去好型, 好英的品種, 什麼名字好? 取名與這男孩一樣!!
2007年, 我很忙, 我不斷收貓, 餵貓, 再養狗, 我沒有空再掛念你了. 如上年6月, 在深夜, 我發給你的 sms 一樣, 我不斷的收貓, 救貓, 再決意養一隻狗, 取名與你一樣, 因為不想令自己有時間想著你, 怎樣也好, 我會養好呢隻狗.

只不過 !!

為了這人我願放棄自己所有貓狗. 如果他需要! 如果有天你覺得很累, 你還有我..



迷爆生活 - Blog - DICKY - Yahoo! BLOG

原文Capture, Click for full size:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




轉貼: 索K女自爆吸塵機虐家犬(東方)
13/06/2008

【 記 者 楊 寧 報 道 】 一 名 自 稱 索 K 的 女 子 在 網 誌 聲 稱 飽 受 失 戀 打 擊 , 終 日 索 K 導 致精神 恍 惚 , 昨 午 以 「 迷 爆 生 活 」 為 題 , 在 網 上 繪 影 繪 聲 描 述 自 己 如 何 用 吸 塵 機 的 鋼嘴狂 插 家 中 狗 隻 的 口 鼻 , 發 洩 心 中 不 快 。 數 百 名 網 友 看 到 其 懷 疑 虐 畜 行 為 及 言 論 後,排 山 倒 海 留 言 痛 斥 她 無 人 性 , 有 網 友 更 以 電 郵 方 式 即 時 向 警 方 報 警 及 通 知 愛 護 動物協 會 跟 進 處 理 。

署 名 「 DICKY 」 的 女 子 在 網 誌 除 自 爆 索 K 外 , 更 聲 稱 ﹕ 「 用 吸 塵 機 支 鋼 吸 嘴 隔 個 籠狂 插 佢 ( 指 狗 ) , 佢 愈 叫 我 愈 大 力 , 插 到 我 自 己 無 力 先 收 手 , 佢 想 發 我 圍 , 我 就 一支 插 落 佢 個 口 度 , 兜 鼻 兜 口 插 埋 去 數 十 下 … … 」 其 虐 狗 行 為 即 遭 來 網 友 猛 烈 抨 擊 。至昨 晚 七 時 許 , 短 短 兩 小 時 內 已 有 超 過 兩 百 名 網 友 留 言 斥 罵 , 有 人 以 電 郵 方 式 向 警方報 案 , 並 通 知 愛 護 動 物 協 會 負 責 人 跟 進 該 懷 疑 虐 狗 事 件 。


轉貼: 失戀女子索K虐狗發洩(太陽)

13/06/2008

【本報訊】一名自稱索K的女子在網誌聲稱飽受失戀打擊,終日索K導致精神恍惚,昨午以「迷爆生活」為題,在網上繪聲繪影描述自己如何用吸塵機的鋼嘴狂插家中狗隻的口鼻,發洩心中不快。數百名網友看到其懷疑虐畜行為及言論後,留言痛斥她無人性,有網友更以電郵方式即時向警方報警。

署名「DICKY」的女子在網誌除自爆索K外,更聲稱﹕「用吸塵機支鋼吸嘴隔個籠狂插佢(指狗),佢愈叫我愈大力,打到我自己無力先收手,佢想發我圍,一支插落佢個口度,兜鼻兜口插埋去數十下……」其虐狗行為即遭來網友猛烈抨擊。



網民係咁小佢!
  • 迷爆生活 - Blog - DICKY - Yahoo! BLOG : 留言區



有埋片睇...


冷血港女私相簿, 內容會極度令你不安 (PG),小心:



有關文章:

32 則留言:

  1. Cap from 華山論劍 Forum

    [img]http://us.f6.yahoofs.com/hkblog/Jb0dIFaBGBZHHczRRZLga_hQBBE-_3/blog/20080501065713782.jpg.jpg?ib_____Dn82Fl8q7[/img]

    回覆刪除
  2. 咁能老重學人玩high野~
    on 9...
    d行為痴架!
    快d找人拎走個狗狗啦~

    回覆刪除
  3. 叫佢慳D啦~已經無外在美架啦(睇佢塊面D皮膚"靚"到呀~仲以為去左邊個火山添~),仲要無內在美(咁無愛心虐待動物份人好極都有限!), 真係的確唔會有仔鍾意佢囉~佢仲以為自己好撚靚添....EAT SHIT啦!!

    回覆刪除
  4. 死人醜八怪, 塊面爛到咩咁, 仲以為俾火燒完! 樣已經衰到無得救, 仲要無愛心打狗狗? 抵你樣衰啦! 失戀? 抵呀, 有得你失戀已經好好啦, 你咁七樣衰, 條仔係咪盲架一係就係殘廢怪啦! 呢個醜女絕對無資格養狗, 亦都係資格做"港女", 更加無資格做人!

    回覆刪除
  5. 睇佢個樣都唔細啦..比條仔甩左,仲要搵d狗出氣..真係正仆街..x 佢老x.祝佢早日比石頭壓住慢慢等死.

    回覆刪除
  6. 睇佢個樣都唔細啦..比條仔甩左,仲要搵d狗出氣..真係正仆街..x 佢老母.祝佢早日比石頭壓住慢慢等死.

    回覆刪除
  7. 睇佢個樣都唔細啦..比條仔甩左,仲要搵d狗出氣..真係正仆街..x 佢老母.祝佢早日比石頭壓住慢慢等死.

    回覆刪除
  8. 終於知道乜野叫做相由心生啦!

    回覆刪除
  9. 8婆你好cheap呀連9都唔放過你呢個7樣
    唔係以為自己係天使啦出街嚇親人就唔好啦
    養狗養到你咁...你連狗都不如呀
    你這種人唔死都冇用呀
    警察唔拉你..算你好彩
    但係個天會收你家
    香港多左呢d咁ge人渣..阻住個地球轉呀
    你去食屎啦!!!仆 街
    你仆唔仆 街都係咁7樣家啦
    頂你個肺!!

    回覆刪除
  10. 佢都算好彩…咁對隻狗都唔咬死佢…不過話說回來…隻狗好可憐…匿個人已樣衰,心地又差!點了解有人會請佢架?

    回覆刪除
  11. high野, 無愛心, 虐待動物, 失戀仲要搵狗出氣......連狗都不如!! 點解警察唔拉人????? I pay tax to the police for what????

    回覆刪除
  12. 死8婆...你食左屎呀....學索野索到你咁神智不清...學咩人養9呀...下點養你自己仲好啦..搞到自己成個死屍咁..你d咁ge人9仲好過你呀...仆街...自己用下個腦諗下啦

    回覆刪除
  13. FUCK YOU!
    冇愛心就一早唔好養狗啦
    隻狗係冇罪架
    我唔明點解你可以咁忍心
    如果你係隻狗你會點?!
    你唔會覺得好無辜???

    我希望你清醒下。

    回覆刪除
  14. 重話[珍惜主人],省D la!你有冇珍惜隻狗呀!社會敗類!

    回覆刪除
  15. 屌你個糸 你0n撚9架 禁對隻狗 現加隻狗得撚罪你呀?你變撚態架 番你香下耕田拉 
    失戀呀 8婆 低死拉 

    回覆刪除
  16. 你無野ar
    哥條友濕你就on 9 la
    你咁對隻狗你唔死都無用la
    你都onon到架..
    隻狗woo你
    你就唔比佢食野...
    咁你鬧你ar ma..
    你ar ma係米又唔比野你食ar
    你無事ar ma...
    我寧願你掉左隻狗好過ar
    你咁對佢...
    你on 架...
    有事睇醫生la..
    一係你殺左哥條唔濕你ge哥個野la..
    有必要搞隻狗ma,...
    你onon地架..
    對住你真係想死...
    有仔想要你先算la....
    你收收皮先la....

    回覆刪除
  17. 死顛婆~ 小心比天收呀你! 下世你一定做狗, 比主人打Q死你呀!

    回覆刪除
  18. 你有無人性架,狗都有生命架,天一定收你架

    回覆刪除
  19. 食狗屎啦!!食屎狗!!好7呀你!!8婆,以為自己係咩呀?咪社會敗類囉!白痴仔!

    回覆刪除
  20. 呢個咩世界黎架?仆你個街啦你去!!
    隻狗真係可憐,
    你竟然可以有時間都吾放狗?
    有時間吾放狗,咁去邊呀?
    食屎呀?
    死8婆!!
    食屎狗!!!

    回覆刪除
  21. 你個腦係咪有問題呀,洗唔洗介紹個醫生比你?!你咁對隻狗仔?你仲係咪人呀?!都唔明點解世上會有D如此冷血既變態人!!!就算隻狗狗唔岩,你都比D耐性同愛心丫?!佢只係有隻狗仔炸!!你估佢真係人咩!!!!

    回覆刪除
  22. 人索K你索K,索到你咁??
    好想問你一句,,你有冇病牙?
    不過唔洗問都知你有啦!!
    隻狗wow你係好正常,原因係咩??
    就係你賤格+變態+樣衰+卑鄙+無恥+下流,,
    So~wow你係一件非常非常正常既事,,wow得好牙!!
    咁大個人(又老喎)就唔好學人玩哩D野啦,,
    以為好型牙??
    咪傻啦!
    仲係到扮cute ''ti''
    你知唔知你好樣衰牙??
    你好老架啦,,你咁樣係到扮cute,,
    會嚇親人架,,我都差D比你嚇親牙,,
    你條仔當然唔會要你呢種變態人啦!
    你條仔都頂唔順你哩種On On地既人,,
    何況隻狗呢??(請思考一下吧)
    唔好將情緒發洩係隻狗到啦!!
    警察唔拉你算你執到啦!
    咪再索K(索K壞身體架),,咪再虐狗啦,,
    回頭是岸牙!
    希望你明白我講咩啦''
    (唔好再虐狗啦!!!!)

    回覆刪除
  23. 你個心地真係好差呀,你點可以咁樣對隻狗架?佢係一隻狗黎
    炸,你可唔可以比D耐性去教佢呀?如果你真係冇耐性去教佢或者你唔想要佢,我就勸你將隻狗送比愛護動物協會啦!隻狗好辛苦架!你唔好再咁對佢啦!!你唔想要隻狗你一係比左我啦,我唔想見到佢咁辛苦呀!你成日索K,但又索唔死你,如果你死左,咁隻狗同我地就好開心啦,因為呢個World又小左D敗類啦!我可以比D建議你,你一係就自首,一係跳樓、燒碳、割脈、坐電椅、吊頸、食屎(不過食屎唔死得)、一唔係咪行出馬路中心比車車死!!隨便你Choose以上一種方法死,如果你有其他方法既話,你都可以用!!

    回覆刪除
  24. 吊你老母
    頂你個肺
    插你個胃
    食屎啦去
    正死八婆
    變態女人

    回覆刪除
  25. 想問下你, 如果你細個你呀媽想教你, 會唔會咁樣對你?
    請你要為自己為你隻寵物負返小小主人應該負的責任,
    你索野的目的係乜, 養狗的目的係乜, 咁大個人唔該你自然諗清楚, 做人要面對現實, 唔開心想發洩唔應該做d咁既途徑, 唔好以為隻狗係你的, 做乜都得
    做主人要有做主人應負的責任

    別人已經不愛你, 你可以將你的愛用係其他身上, 例如係你隻寵物,一係你就唔好養佢, 無謂要一條生命生出來是給你這樣對待!
    你以為索野係頹廢的表現, 自今墮落無人幫到你, 離開左你的人都唔會因為想同情而再接近你, 只會更覺得自己的選擇係無錯的

    要自己有人愛, 請先愛自己, 愛身邊的人, 最重要係劍討自己, 痛定思痛, 不要成為別人眼中的負擔和廢人, 你再這樣做後果如何, 難道自己不清楚?? 用的20多30歲的腦為自己想下啦, 你不年青了,生活不該是這樣的

    回覆刪除
  26. 無人性之正八婆....好撚殘...
    你吾要隻狗或者咁對隻狗比我啦..
    話怕比人話無家教~八婆...你夠無家教啦
    個腦放屎ga~咁對隻狗..

    回覆刪除



.