連外國遊客都睇唔過眼叫佢地叫聲 港女以為擺上Youtube 就一定自己岩




"今晚,我遇到了我人生第—次見到咁Hi Hi咁低俗無品野蠻賤格嘅~~死肥婆(當時人堅稱自己係大肚)!!話説我去坐 star ferry , 本人—秋二能,有個袋咩住坐底!咁由於我用電話google map 揾緊路非常—心不能二用,總之掛住望電話La!有件肥野坐左埋我側跟都毫不知情,跟住有把好臭寸嘅聲音同我講野:你個袋呀小姐!(寸77個隻)!0H,sorry 我先知個袋放過左!但我一路咩住的,阻左佢約4份—左右La,OK我唔啱我唔出聲我拎開!吖~佢條肥豬仲黎我!:架船你包左咩?!Σ( ° △ °|||)︴ 死八婆!!!!我唔得La!我唔出聲根本無可能囉!我喎!!我拎轉頭面對面同佢講左句:唔好意思 wor ... sorry Ar !! 佢條死肥豬回返我: 哦唔緊要,我受得起!!!我團火直線上升 : 咁又係!你咁大份緊係受得起 la !!!!
駡戰就這様發生了 ....... 內容當然唔止咁小!佢條潑婦仲鬧我畜生!我 hi 你死肥豬!
我唔出聲你當我好恰?你揾錯人了死肥豬!你唔係咁7寸我會好好聲氣同你講sorry , 拎返起個袋!大家無事!你玩呀嘛?揾著我小辣椒我唔去食飯都同你玩通宵啦八婆!"

轉貼: YouTube - 連外國遊客都睇唔過眼叫佢地叫聲

沒有留言:

發佈留言



.