收費電視推銷員爆粗



轉貼: YouTube - 疑似"TVB收費電視"到公共屋邨推銷不遂, 態度"一流"回敬

態度"一流"回敬如下:
該批推薦員竟然話"唔好要呢張單"00:24 - 以為做少單生意就可以息事寧人, 實在欺人太甚
特登黎騷擾你架 吹呀00:33 - 唔知呢句有咩意思呢.
有人黎拍你門架 柒頭00:45 - 仲有呢句都係, 我心靈有d受到欺壓既感覺.

事件起因:一行5人(4男1女)以非合資格身份(以我所知, 公共屋邨上門推銷都要申請)進入公共屋邨上樓拍門推銷機頂盒+收費電視

其中1戶父母外出未歸(聯絡不方便, 離港), 只剩下一對仔女(約20歲) 有病在身, 發燒期間(睡覺中, 個人精神唔清醒情況下) 受到推銷, 2名仔女以為是父母出門前申請了, 叫人上門安裝, 所以就係果d推銷員在申請表上指定的地方簽署以及付上信用卡作登記. 在簽署後聯絡上父母, 才得悉並無已申請此事發生. 馬上向推銷員取消申請, 唯該批推銷員只是不斷強調申請表已簽署作實, 不肯取消.

懷疑有人因怕做唔成order, 開始發脾氣, 之後, 該批推銷員首先以粗口問候別人的娘, 於是便發生口角, 繼而該批推銷員便與該戶兒子發生推撞, 挑釁該戶兒子打交等等.....可惜事件早段未能錄下, 只能拍攝後段.
該收費計劃應該係收你18個月$168 送返2部Topcon Pro高清機頂盒

報警後, 警員到場, 亦都睇左呢一段片段, 竟然話聽得唔清楚 , 最後講既係:我地只會記錄低, 同埋會勸下管理處果邊, 唔好再放呢d推銷既人入黎, 暫時並不會有進一步既行動!! 你地鄰里就互相幫助下啦~~

我唔知警察究竟係理唔到丫, 定係唔想理呢......

2 則留言:

  1. 推銷員係唔啱~錯硬
    但簽名嘅人都柒得可悲
    唔問清楚屋企人就簽
    有乜野父母就有乜子女
    柒得可憐

    回覆刪除
  2. 公屋d管理係咁家啦,我住個條彩輝村咪又係咁,個d推銷員,叫佢地去食c啦,成日都上來甘鐘,d管理員又唔理,d議員又冇做嘢............

    回覆刪除



.