14巴惡女 港女狂摑跪地男友 挨咗好多巴掌 路人報警 (HD)(有片)





地點: 新碼頭街
時間: 4/10/2013 ~1710
警察及後到場, 將主角帶上警車...

港女指摘男友帶片中女子回家,「咁我問你,做乜叫人上屋企?」男友為令女友息怒,不惜跪地求饒「我乜都無做!」「佢係你姊妹來㗎!你出聲啦!」,女友繼而發難,扯著男友頭髮並掌摑,有途人不值港女所為紛紛開聲,「唔需要咁㗎,你係人嚟㗎!」、「你阿媽都唔會咁對你啦!」,其後一名31歲女途人報警。

警方證實於10月4日下午5時許,接到一名31歲途人報警,指一對情侶於土瓜灣新碼頭街發生爭執,23歲姓徐男友被20歲姓鄭女友掌摑數次,男友左臉紅腫事後需送院,而女友則涉嫌傷人被捕。

有網友槪嘆「係咪男人黎」、「男未婚女未嫁,個男叫一百條女上屋企都得」,更有人以為造假,懷疑是廣告片段或團體宣傳技倆.



轉貼: YouTube - [奴隸獸]傻的嗎港男跪地 挨港女「女友」巴掌

沒有留言:

發佈留言



.