荃灣芙蓉山佛家狗 超慘 爛背 爛頭 生蟲無人理 (PG)


警告:以下影片畫面蠻噁的,請確定您已做好心理準備再看下去!



轉貼: YouTube - 芙蓉山佛家狗,爛背穿窿無人理



轉貼: YouTube - 芙蓉山佛家狗,爛頭生蟲無人理

轉貼: 香港討論區 : 關於芙蓉山虐狗..今日又比人鎖門 (恤門)

關於荃灣芙蓉山虐狗..

因漁記黎捉狗及有人打殺狗,X雲個老和尚,已係3月尾困噃佢地寺廟果6隻狗入圍板..

圍板都整好,應該困返d狗..只係班人借困狗為名霸地姐..(聽聞當初亦係以狗籌錢整圍板)..
根本就無心困狗..d和尚及義工係度整色整水..

d和尚又話困唔到d狗,仲話d狗爬晒出黎..(咁高d狗點爬呀...)..d和尚仲同人講,話d狗一見到我,d狗就爬晒出黎..
我明明見個工人及老和尚下午5點幾燒元寶,打開度門放d狗出黎..(果幾日又困又放,就賴d狗爬出黎)..門口圍板連地窿都封埋..
根本就無人信佢地係為左d狗整圍板..好多人都話佢地衰人..

d人捐糧,但係X雲門口d狗都係經常無野食,有糧但唔放糧..又係有人就做show放糧..(我日日煮一大獲飯d狗餓到食哂)..XX園寺廟須然有好多狗糧,但係d餵狗人都仲有執d麵包及好咸嘅餵狗..


今日有隻狗比人打傷條尾..
今日上山隻狗都無事,隻狗响竹XX院外,之後我咪去左行山..
下午突然聽到竹XX院果邊有狗慘叫聲..咪走去睇吓..隻狗比人打傷條尾(條尾90度角向下,唔知係咪斷左)..隻狗條尾好痛..都好重手..


..

之後見有個男人手持木棍係竹XX院外出現..呢個男人見過佢幾次,係最近呢個幾月先出現係芙蓉山..(大約50幾歲有鄉音).唔似行山人仕..
.....


寺廟亦可疑,明知有人打狗殺狗,有人亦報左警,仲特登放d狗比人打..

上月中竹XX院隻母狗條屍比人發現時,又係有人見到有個中年男人手持木棍係竹XX院外出現..

好奇怪,死傷都係竹XX院及X雲d狗,反而XX園d狗無事..



只要佢地唔好整古做怪,困返晒d狗,比足夠狗糧餵狗,唔好再比發毛狗糧麵包及污穢水,狗有病有傷要及早醫,唔好再虐狗,我又點會鬧佢地呢..

佢地係無困返d狗,仲經常關左門,又無野食..落雨又無得避雨..
今日中午個愛協義工黎到,即時推開頂住度門舊石,關左度門唔比d狗入......

門前得兜小量嘅污穢水比狗飲..
....

本來X雲寺前個蕉林,平時我放左兜水比狗飲,點知今日上度去果邊蕉林連d樹比寺d人產平左,個兜連水都比佢地掉左..



20號係XX園餵狗石屋外橋旁,發現XX園隻狗嘅屍體,call左食環署收狗屍,第二日已唔見狗屍,以為食環署收左狗屍..原來食環署收狗屍前,村民見到有條狗屍發臭,佢同餵狗肥嬸講,肥嬏唔理,個村民話完佢之後,村民就攞左條狗屍去燒..

我相信有人毒殺狗..最可疑寺廟嘅人及餵狗肥嬸..

...

前兩日XX園老和尚弟子肥嬸,一見到我又無理取鬧,仲叫我去廟街做企街揾好多錢(身為佛家弟子,難為佢咁都講得出口..都係名師出高徒)..我話佢,d狗死左唔處理,佢一時又唔認隻狗係佢地,一時又話係唔理又點..我同佢講,村民燒淨左狗屍係路邊,叫肥嬸處理返狗屍,佢又發爛渣話唔會理..又唔認隻狗係佢地,仲好囂張話報警囉..
(過往XX園d狗死左,就比人掉出廟外,如果見到狗屍,都係我或其他人處理狗屍,dPK真係無良到不得了)..真係火都黎埋..

...

今日又有人破壞X雲寺廟嘅圍板,有d羅絲都甩埋.支棍仲係度..果dPK自已唔啱,仲破壞人地嘅圍板,惡到打橫行..無法無天無王法..
係咪放班狗出黎再打狗虐狗?..

....

今年3月漁記黎捉狗,X雲老和尚就困返班狗係圍板內,但XX園有隻狗比漁記捉走,義工係3月22日領返隻狗出黎送返XX 園,之後義工走晒..之後見隻狗拖住條鐵鏈係竹XX院外好難走,我同餵狗肥嬸講,佢唔理仲落左山..(當時有個女善信聽到我同肥嬸講,肥嬸唔理仲落左山, 話佢個人咁陰毒,我無言)..成條鐵鏈拖住,隻狗唔好話漁記黎捉,就算比人打都走唔到避唔到啦..我相信係肥嬸放隻狗出黎..正人渣黎..

..

可能比我撞破好事..第二日3月23日X雲寺比人破壞圍板,要工人修整噃..
...



有屋有地D人就搶住去爭..D狗死左就唔理..做壞事,撩是鬥非,張人抹黑就聯群結黨..
有時間唔去處理狗屍,就去破壞其他寺廟圍板..

X雲寺廟今年1月有隻狗死左,我餵左佢咁耐,我攞左隻狗去火化(送埋隻狗最後一程)..本來諗住送返上X雲寺廟付近,藏係泥地下近返佢狗媽及兄弟,之後寺廟斬樹圍地,我無攞上山,而家隻狗嘅骨灰仲係我屋企...
   ..

處理動物屍體..
1.CALL食環署(免費)
2.揾寵物善終服務公司(要收費)


以前XX園D狗傷左肥嬸都唔理,又唔肯幫D狗絕育..以前義工絕左育D狗送回要餵藥,佢餵開D狗好多都發晒炎,我相信肥嬸無餵藥..有d狗只係我張相片放上網,及有行山人仕話佢地,至有義工去跟進..有d狗無理死左..
..

D狗死左連打個電話都唔肯.根本唔係愛狗,仲揾埋d人攪事...人渣中嘅人渣..等天收..

仲有早前xx園D餵狗人張D大牛骨,冷飯菜汁肉類倒落x雲門口樓梯,分明攪事..我幫寺廟掃左幾次..

成班人係個山頭攪事..呃神騙鬼..好多時都係XX園班人係度攪事..持住識警察高層,及有政府高層撐腰惡到打橫行..

前年XX園違例僭建,政府發出清拆令...高官違例僭建都要拆啦,XX園老和尚仲巴閉過d高官.話政府唔敢拆佢嘅違例僭建,佢話警務署長係佢面前都要乖乖地..



有人都報左警啦,又咪又有狗死..我之前都講過唔好再捐錢比芙蓉山d義工..如果要捐就捐去真心愛狗果d義工度,但係芙蓉山我見唔到..
[..






轉貼: YouTube - 義工護法男.語無倫次,癲倒是非,不斷滋擾,報警處理 pt.1



轉貼: YouTube - 芙蓉山有人劏狗




轉貼: YouTube - 芙蓉山滋擾途人pt.1




轉貼: YouTube - 芙蓉山滋擾途人仲亂報警 pt.2



轉貼: YouTube - 芙蓉山和尚涉嫌打尼姑,爭屋爭地大鬧佛門 pt.4

2008年兩間寺嘅人,餵狗人及愛協義工,肥嬸兩母女籌錢攪左個所謂嘅芙蓉山狗絕育計劃..

佢地好落力籌錢,義工及餵狗人帶一班班人上山,果d餵狗人亂咁指比人睇,由山腳至山上全部都話係流浪狗,竟然連村民自家養 果d都話係流浪狗..目的係數目越多籌錢越多,當時有個人捐左1000美金比芙蓉山狗絕育,但係肥嬸以為我唔知,又問我攞錢,我當然無比佢,後來聽聞籌左 約"五萬蚊"..

肥嬸話會付責埋竹XX院外果班狗(可能打埋晶片),不嬲都係肥嬸餵開果班狗.. 籌完錢,係絕育前有人殺左兩隻母狗,X雲寺門外有隻狗比人殺左,再有call漁記黎捉狗,捉左村民果邊d流浪狗..X雲門外班狗就逃上屋頂保命(但屋頂係無水無糧)..

係2009年3月愛協架車黎芙蓉山幫狗絕育,X雲寺內d狗絕晒育,寺外有3隻絕左育(兩隻母狗絕左育),XX園係最多狗但 佢地話有幾隻狗絕左育,以我所見山頂屋有一隻狗做左絕育(幾隻狗? 唔知係咪絕完育又死左) ,老尼姑班狗係無絕育,(約半年後老尼姑封網要趕狗出黎,餵狗人同老尼姑商梁,如果張班狗絕育可否比返班狗入去,老尼姑話絕左育就開返網比返班狗入去,佢 地捉狗絕育,其中有隻母狗愛協話有癌,但隻狗"精精神神"行得食得,餵狗人要求愛協比返隻狗佢地,但餵狗人及愛協義工唔會比錢醫果隻母狗,愛協即時殺左隻 狗,愛協又係佛家地方大開殺戒),竹XX院1隻狗公絕左育(今年3月比人殺左),隻母狗無絕育(生前不停咁生狗B,今年3月比人殺左),竹XX院外死淨果3隻狗絕左育..村民果邊,嬸及義工係無通知果邊d餵狗人捉狗絕育,係即日突然叫果邊嘅餵狗人捉左一隻流浪狗過黎做絕育,佢地亦通知我幫手捉狗絕育..

絕完育d狗,除左村民果邊隻流浪母狗,住左係村民屋企護理及餵藥外,X雲寺內d狗就困係返露天圍網內,寺外及其他狗就放到 通山走..我相信肥嬸無餵隻狗公食藥而發晒炎,有無其他狗死左真係唔知..佢地仲講風涼話,話d狗唔絕育就唔會咁,(特登唔餵狗食消炎藥,另到竹XX院外 隻狗公發炎,係想隻狗公死,只係比我及d行山人仕發現),之後佢地再送走竹XX院外一隻母狗,係6月佢地同我講,話竹XX院外有隻狗公比漁記捉左,肥嬸又 叫人問我攞錢攞隻狗出黎.(籌左咁多錢都仲要問人攞錢,我無比個PK)..有行山人仕係上午,見到隻狗比一男一女捉左"五花大綁"掉左係草叢,之隻有幾個 人收左隻狗走..

我問過XX園老和尚弟子光頭男,點解要call漁記黎捉狗,佢答得"莫名其妙",話隻狗唔屬於呢度,隻狗邊度黎咪走返邊 度..(佢地一時又話漁記唔比攞隻狗走,一時又話隻狗去左狗場,一時又話唔知,根本隻狗係生係死都唔知,夠竟係咪漁記捉走隻狗我真係唔知)..肥嬸鬧我見 到漁記捉走隻狗都知出聲,攪到佢比漁記告(漁記黎捉狗我都唔係現場..再者,佢同隻狗打左晶片,佢就係狗主,有乜理由要我比錢)..呢班PK,d狗死左張 d狗掉出寺外,連call食環署收狗屍都肯,狗屍都要我同佢地處理埋..幫佢地做完仲要比佢地鬧..
(絕左育嘅狗,對某d人黎講可能已"毫無價值")..

XX園有爆頭狗,坐係老和尚上XX寺門口,班人等隻狗"自生自滅"死,及XX園內有好多狗被人打傷腳..
 

一星期後再有人打狗,有隻狗比人打爆眼,又坐XX園老和尚間上XX寺門口,當時有好多佛會嘅人係度,個個"視若無睹"..

我為左咁多狗死傷同XX園d人及義工理論(呢個義工就係同X雲寺愛協義工一齊果個),佢地仲張隻爆眼狗趕走..義工及XX 園寺d人叫我攞佢地d狗糧去餵狗,佢地諗住用狗糧掩住我把口..要我為左d狗糧掩住個良心我做唔到,我話唔會攞佢地d狗糧(肥嬸屈我偷佢地d狗糧,其實係 我唔攞佢地d狗糧,佢地張d說話反轉黎講,"癲到是非"係佢地一般嘅手法)..肥嬸幫及寺廟d人衰就唔須要多講,但係連d所謂嘅義工都係咁..籌錢果時幾咁落力,帶成班人上山睇狗,果d爆頭爆眼狗傷成咁,係寺門口都可以視若無睹"若無其事"..

果日係星期六,佛會最少有10幾人係度,有人竟然仲係度笑,(XX園d人係咁..我見到d狗傷成咁,我真係笑唔出),之後老和尚黎左,我同老和尚講,佢d男工人打狗,老和尚話佢唔會理,唔夠我講仲向發爛渣..之後爆眼狗生埋烏蠅蟲死左..

之後有個男工人叫另外一個男工人打埋寺外d狗..
  

呢段期間,有個網友叫呀sam嘅男人揾過我,我地係電話聯絡過,我同佢講狗嘅情况,佢話烏蠅蟲好易攪,佢會上去救隻狗,之後又話會比電話我約我,我等左佢成晚都無比電話我,之後甩底無去救狗..狗死左..


2009年中,義工話漁記黎左要入XX園捉狗,義工同漁記講,話會幫班狗做絕育,只係捉唔到,漁記話借埋捉狗工具比佢地捉 狗,但係義工及d餵狗人不了了之,之後肥嬸話唔會幫XX園班狗做絕育(唔會同班狗做絕育,及捉唔到狗同唔肯做絕育係兩回事)..我都同佢地講過,班狗係跟 人,只要張班狗引入屋內或圍板內,咁咪易捉囉,(成班狗通走係好難捉),根本d義工及餵狗人又點會唔知..

果日有約20幾隻狗做絕育,愛協做絕育一隻狗幾佰蚊,聽聞得籌左約"五萬蚊",其他錢唔知去左邊,錢銀數目不清....待續...........

仲有,有好多人係芙蓉山"混水摸魚"扮鬼扮馬呃神諞鬼.. ..

係舊年XX園有隻母狗,係老和尚山頂屋生左狗B,佢地張d狗B攞左落下面XX園果 個"墓"度,(果個"墓"就係X雲寺後個柵旁邊),當時我係個柵度餵緊X雲d狗,我聽到有狗B聲,我就去睇吓,我見到有隻母狗旁有4隻黑白狗B,咁我就幫 4隻狗B影左相,後來有餵狗人知我影左4狗B相..

第二日(班女人)餵狗人及X雲d義工,揾籍口話我攞左X雲寺門外隻狗走,咁耐都唔 攞返黎,話遲早比我整死隻狗(果隻狗肛門生烏蠅蟲,我攞左返屋企幫隻狗處理傷口,10幾日後送回山上,而家隻狗仲在生,X雲後生和尚知我地捉狗),班女人 話要封柵唔比我餵d狗趕我走,但過幾日又話取消封柵..
班人突然攪場大龍鳳攪屎棍,原於我影左4狗B相及我救緊X雲隻狗....d PK張d說話反轉黎講..

如果我唔幫狗B影底相,可能d狗B又會人間蒸發,或凈返一或二隻..後來4狗B都無唔見,之後仲比人收養晒..如果我唔救隻狗,隻狗就真係會死,果個愛協義工及極醜惡肥嬸,就一定唔會醫隻狗,等隻狗"自生自滅"死..

        

有好多人都係假愛心,點解我影底狗B相,會咁緊張,大家心中有數啦..仲有一個原因,佢地唔鐘意我去救隻狗..咪係心有病..

XX園老和尚弟子肥嬸,呢個芙蓉山"極醜惡",害死咁多狗,到今時今日都認 為無錯..做壞事一個大話冚一個大話,肥嬸幫班人d態度囂張..佢夜晚會去荃灣區餵街貓,以前佢餵開有隻貓,走左入店鋪卷閘上面,有其他餵貓人話要一齊救 隻貓落黎,佢唔肯幫手不特止,仲叫果個人唔好理隻貓..之後佢話果個人咁緊張d貓遲早有抑鬱症..

佢夜晚去荃灣後行餵街貓時,會執d店鋪掉出黎,好咸嘅燒味頭頭尾尾去芙蓉山鬼鼠餵d狗..義工係網上或網下講d野唔係事實嘅全部,XX園d狗仲食緊面包皮及人食好咸嘅野..前幾日有個餵狗人又拉左一車面包皮及面包上XX園,個餵狗人話係老和尚叫佢攞上去..

仲有.XX園d人及義工無好好安置班狗,班狗無論打風落雨都係竹XX院外或 走入竹XX院內,只係肥嬏上到山,班狗跟佢入XX園,佢餵完班狗就會放返出外..果度有約10隻狗,竹XX院d職員已話過肥嬸,叫佢唔好放d狗落黎及唔好 比d狗走入竹XX院寺內,前幾日竹XX院個骨灰龕又有善信不滿,話班狗又走落黎骨灰龕攪攪震..咁多地都唔肯圍起班狗黎養,班人係個山頭度有乜好事做過, 壞事就做盡,攪事,攪人,攪狗害狗.."撩是鬥非"爭屋爭地打交鬧交,扮鬼扮馬呃神騙鬼..10幾年攪左個人間狗地獄都認為無錯..



幾個月前X雲寺未困起班狗時,X雲寺有隻狗走左入XX園間石屋度,肥嬸係果度餵緊狗,突然聽到隻狗慘叫走出黎,隻狗pet pet比人拮傷左,我相信係肥嬸所為,呢隻狗唔只一次係XX園比人拮傷..
  



XX園肥嬸經常張d狗引左落馬路唔理,10月15日兩隻狗係馬路度玩,隻黃狗女差d被架的士撞倒,好彩司機急停得快,隻狗唔係好識避車..

     


一級重犯逃獄,比圍板星鐵界傷,要修保圍板,其他狗都唔會咁,係佢咁....
  

要搬糧上山,除草及掃狗屎,上山攞水,又要封圍板,又要幫狗處理傷口,呢d都OK..狗係唔煩,最煩係人..

XX園寺d人又癲,成日揾d工人去攪事,成日去X雲寺用石頭掟d狗及大力連續拍打圍板,不斷咁挑釁人及撩狗..今日我問佢 地做乜掟d狗,佢無停手仲特登掟比我睇,及大力拍打圍板嚇班狗,佢仲話d狗再吠就毒啞佢..(乜XX園d人咁惡,d狗吠兩聲就要落毒,咁唔怪得之芙蓉山死 咁多狗囉,原來係.....)..
仲有,XX園d人一見到我同屋企人幫X雲寺d狗做野,XX園d人及肥嬸幫就會"青根現",呢d咪係心有病囉..

早前X雲寺老和尚叫我封左地台個泥窿,今日屋企人得閒,同屋企人上山做泥水..又攪掂..
  






facebook轉貼
「緊急!芙蓉山一帶有黑狗被扑穿頭!

緊急!芙蓉山帶義工請留意!今晚七時十分左右發現有黑狗被扑穿頭
!狗狗負傷由回旋處向馬閃排方向奔走,義工追至已不見蹤影!...........」(前幾日)..




d PK違棄狗隻已夠衰,仲要違棄係殺狗虐狗黑點嘅芙蓉山..
我之前都講過,唔好違棄貓狗係芙蓉山..呢輪已見有幾隻狗違棄係芙蓉山腳,大部份狗已唔見..果度特別多人渣,掉d狗係果度咪積係"送羊入虎口"囉..
我前幾日黃昏時分約6時落山,見到有隻黑狗,同另外一隻之前又係比人違棄隻狗一齊係山腳,果隻黑狗係生面口,相信又係比人違棄係果度..果日見過隻黑狗一面巳無出現過,估唔到咁快就.......而家另一隻狗處境都好危險,仲大埋肚....

有d人以為佛家一定係慈悲及布施,張d貓狗違棄係佛家地方,以為寺廟d人會好好對d貓狗..及可能以為芙蓉山有人餵狗又有義工,張d狗違棄係果度一定有野食有人照顧..有d義工係網上講大話及隱瞞左好多野..

果帶d寺廟,有d人收善,但有d人係收錢,有人"誦經念佛",但有d人係"呃神騙鬼",好多寺廟d人都憎流浪狗,好似阻住佢地發達咁..仲有,有d村民好憎流浪狗..及有人捉貓狗食..

今日又比人鎖門(恤門)..d人神神化化,,真係火都黎埋..

今日係X雲寺圍板內餵緊狗,突然門外有人聲及度鐵門有聲,咁我行過去度門睇吓,竟然又比人倒鎖(倒恤)困住我係入面..果 女人仲係門外,我叫佢開返個恤,佢唔肯開(都唔係第一次比人鎖門(恤門))..我要扒圍板出去,個女人仲企係X雲寺門口,我同佢講:「入面有入唔好係外面 鎖門(恤門),你係外面鎖(恤)左我點出黎呀」(可能佢地想睇我扒圍板)..佢話驚狗..我都係果句,叫佢唔好係外面鎖門(恤門)困住我,之後佢返入寺 廟..完全都唔合情合理,果把口話驚狗,但就特登去圍板睇狗..又有人揾人攪事就真..

琴日我係X寺圍板餵緊狗,肥仔和尚帶d善信上山,肥仔和尚叫d善信入圍板,d善信話驚狗拒絕入內,咁我無開門比佢地.點知今日揾人鎖門(恤門).....

d狗係寺廟並唔係我,我去佛家地方照顧d狗,並唔係禧戲,我好多野做,我亦唔得閒及無咁嘅心情係佛門度同d人禧戲,我煮飯及狗糧上山,幫狗睇醫生,處理狗傷口,又要掃地掃狗屎上,修保圍板仲要上山攞水已好累..而家X雲寺已無放狗糧出黎,狗糧都係我買我放..仲要我招呼埋班人果d攪攪震嘅野..老和尚困返寺廟班狗黎養係好事,但係佢下面d憎班狗..d狗唔死揾誓不甘休咁..X雲寺呢幾年內外失蹤及死左最少八隻狗,係咪連呢批狗死埋先安樂呢??

仲有,係X雲寺老和尚叫我入圍板照顧班狗..但係肥仔和尚不嬲好憎圍板班狗,佢同人講唔鐘意我餵X雲寺d狗..唔鐘意人餵(佢自巳又唔餵),唔鐘意人照顧d狗(但d狗傷病就等d狗"自生自滅")..X雲寺d狗事實係寺廟..我係幫緊寺廟d狗..

XX園老和尚弟子肥嬸及d義工好很餵X雲寺d狗,肥嬸鬧X雲寺老和尚好比條鎖匙我入圍板照顧班狗..(年頭肥嬸走去餵X雲寺d狗就死兩隻狗,之後去竹XX院餵果兩隻又死埋,XX園死好多狗,村民果邊又有狗死)..

呢年幾芙蓉山死左好多狗,由其係d絕左育及醫好嘅狗..(係咪養絕左育嘅狗,無得生狗B又毫無價值,係嘥米飯嘥狗糧嘥錢呢??)

根本芙蓉山幫狗係人手唔夠,有好多狗未絕育唔夠野食,佢地仲張真正幫狗嘅狗 趕走(呢d叫愛狗咩?根本係別有用心)..係年幾前新義工初上芙蓉山幫狗絕育時,寺廟已傳出有人話要殺XX園山頂班狗(相信係有人攪對抗唔想d狗絕育), 之後真係有d絕左育及醫好嘅狗比人殺左..情況同2008年愛協攪果個絕育計劃差唔多...所以d餵狗人話,d狗唔絕育就唔洗死..(事實並唔係唔絕育d 狗唔洗死,唔絕育只係隻母狗唔死,係失蹤及死左d狗公)..



同隻狗處理傷口,隻狗腳傷差唔多好返晒..如果呢d傷口唔理,後果可能會變得好嚴重..

   10月7日

沒有留言:

發佈留言



.