公說公有理,婆說婆有理- 小器老豆公仔佔座 阿婆霸王硬上弓





轉貼: YouTube - 西鐵中年婦強霸座位惡人先告狀

話說小器男同兩個七、八歲女,加埋隻毛公仔坐喺西鐵嘅綱面長凳上面,同座重有個初中小­女生。有個六到抆嘅時髦阿婆叫佢哋拎開隻公仔,話口未完就靠邊坐喺公仔前面,阿婆睇嚟­好攰,一路抹汗一路重懶熟咁撩佢個女傾偈,小器男見狀打岔,話係四座位嚟嘅,埋怨阿婆­坐落嚟。阿婆就話兩個𡃁妹咁細粒,拎開隻公仔就大把位,反問點解唔坐得五個人。小器男­同個女講話啲人好冇禮貌,阿婆重笑笑口話後生仔要敬老,唔好教壞啲細路。相反小器男就­好認真,反駁話幾廿歲大晒咩,並全程錄底話明放上網。

查實港鐵冇明文規定話啲綱面長凳係要坐幾多個人,唔通四座位嘅畀三個肥佬坐晒就話唔啱­咩?四個細路坐咗張凳就唔畀人再坐咩?

老人家或者係恃老賣老,但係男人老狗寸步不讓也太小器吧。做人嘅嘢,凡事睇開啲,人都­開心啲。小器男步月餅男后塵濫用 youtube, 將一些雞毛蒜皮瑣事主觀地表述,甚至抹黑「異己」,將其容貌公諸於世,實在有欠風度,­此風不可長。

港鐵呼籲乘客,應讓座予有需要人士,乘客亦應照顧同行小童及老人,免生意外。

繼賜座男、陰功男、食屎男、月餅男後,又爆小器男,港人素質每況逾下,情況實在令人擔­憂。

沒有留言:

發佈留言



.