消防員勇救馬鞍山跳樓漢



轉貼: YouTube : 2009-06-19 馬鞍山 真人真事 英勇消防人員真實驚險救人過程

"今日,好早起左身,大約11點幾到,照常刷牙洗面,睇下電腦咁..
玩玩下...突然發生左一D奇怪既響聲,
最初以為把風扇唔知麥鬼野事有聲,
所以就行去睇下...嘩!!!睇一睇,風扇就無事呀,
但我隻左眼見到對面屋浪杉個位有個人掛左係到啊!!!嘩~~~
不得了!!!我第一時間沖去隔黎屋,係咁禁鐘&拍門,
一開門我第一時間激動咁講:[有個人掛左係你浪杉個道啊!!]
之後我同佢一齊沖入去廁所,睇下有冇方法定住個人先,
因為驚個浪杉架會頂唔住,我搵左錄鐵棍過黎,睇下幫唔幫到佢,
..係唔得既,咁我就叫呢間屋既朋友同我細佬捉住個浪杉架先,
然後我就立即叫阿媽報警,我就即刻沖落下面個單位,
諗住叫佢千其唔好開窗,你地知點解架啦!!
落到去禁極鐘拍極門都無人,咁我就試下直接開門啦?又開到喎,
問下有無人啦,係無既~唔理三七廿一啦,立即沖入去,救左人先,
咁我就試下開小小窗睇下佢入唔入到黎,佢話唔得呀!
之後叫:[佢撐住!報左警架啦!好快就救到你返入黎~]
其間見到個男人身上有好多道已經傷左&見肉,
同右手好似已經骨折左!!!!!!!
好激動,有D愛莫能助既感覺,唔想佢有事,
須然係唔識,但我幫到既一定要幫!!
之後再上返上面,無野幫到佢,好無奈,
只可以叫佢唔好放棄,一定要激起佢既意志!
我已經盡左力...只可以等消防員黎...
好緊張!!好緊張!!"

1 則留言:



.