港女怒屌無辜好男人

港女怒屌無辜好男人

港女怒屌無辜好男人

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!bxKVGDOCHxQ4EUX1WjEJpyuwOQ--/article?mid=938&suc=1

入到去聽開頭d歌全部都唔識.......好彩有林憶蓮唱 "灰色".....我地即刻醒神呀.....跳晒舞咁......唱完.....見悶悶地....ceci仲拎左之前買既衫出黎俾我地睇.........之後有蘇永康....不過佢講左一大段廢話....俾人 "靴" .....佢先肯唱歌........最後劉美君仲encore左幾次.....唱到差唔多11點半......其實個show都ok.....佢跳舞又放....係我地唔識d歌....所以覺得悶左d遮....!!

全晚我都察覺到前面個男人不斷寧轉頭 "bear" 我地......走個陣佢一邊行..一邊bear我地......我就問ceci知唔知佢唔妥我地.......ceci就話.........

ceci講: 睇得咁含蓄就唔好睇演唱會啦 (我地幾個就笑)

個男人聽到....寧轉頭講:..."八婆...你講咩呀...你講多次".......

ceci即刻回應: 我講野淨係講一次...唔會再講第二次......(串ted)

個男人又講: 你地有冇家教呀...由開場傾到散場....傾足3粒鐘....(佢誇張100倍...最多半場遮).............佢當然說話中有粗口啦....唔知邊個冇家教呢.........

ceci又回應: 唔駛理佢...我地坐下先囉......佢企....我地.坐.

此時我同kaman冇出聲....kaman拎左部手機出黎......個男人竟然以為我地影佢....超低能呀......佢又唔係明星.......影佢仲咩呀....勁搞笑..........

之後個男人條女見失勢....又重覆話我地冇家教............唉..........我地都費時理佢......走人.....之後個男人都一直冇聲出呀.......唉.....不過真係估唔到ceci咁勁呀.....


綽號 包包
性別 女
姓名 Lau Kit Hing
所在地 Hong Kong (香港)
年齡 0 歲
星座 天秤座
血型 不知道
學歷 沒有設定
學校 機構
職業 法律
興趣 運動、電影、音樂、唱歌跳舞、星相命理、美食烹飪、設計藝術、旅遊、逛街購物、吃喝玩樂






沒有留言:

發佈留言



.